Mijn Klacht:
De customer service (via gotogate) is totaal niet behulpzaam.
Ik ben inmiddels al 3 weken bezig om de refund van mijn geannuleerde tickets terug te krijgen. Maar telkens krijg ik hetzelfde antwoord, dat ik moet wachten. Maar inmiddels heb ik ook al contact gehad met de luchtvaartmaatschappij en die vertellen mij dat de refund al 25 februari is gestuurd naar booking.com.
De terugvlucht (InCheon naar Schiphol) had ik 21 februari geannuleerd via de customer service. Ik heb een email gekregen waarin stond vermeld dan de luchtvaartmaatschappij dat normaal binnen 5 dagen goedkeuren. Na 1.5 week heb ik helemaal niks vernomen van de status en heb ik daarom contact opgenomen en die vertellen mij dat ze niks van de luchtvaart maatschappij hebben gehoord en dat ik moest wachten. Ik heb toen weer 3/4 dagen gewacht en weer contact opgenomen, nog steeds was het antwoord: wachten. Na 3 dagen heb ik weer contact genomen en was het antwoord hetzelfde.
Vervolgens heb ik zelf contact opgenomen met China Southern airlines en die vertelde mij dat ze de refund al 25 februari hebben uitgegeven. Ik heb dit vervolgens door gegeven aan jullie customer service en die zeiden dat ze niks zien en dat ik moet wachten. Ik vroeg ze om direct contact op te nemen met China Southern maar dit weigeren ze. Ten einde raad en je kan nergens direct contact gegevens vinden van booking.com zelf.
Gewenste Oplossing:
Refund terug betalen
