Mijn Klacht:
Van 31 januari op 1 februari hadden wij een overnachting bij een accommodatie in Erlangen, Duitsland. Om de accommodatie binnen te komen, moesten we ter plekke telefonisch contact opnemen met de verhuurder over de sleutel.
Bij aankomst hebben we vanaf koude en stille parkeerplaats een uur geprobeerd contact te krijgen (via meerdere nummers, een bericht via de app en via Whatsapp), maar we kregen geen gehoor. We hebben telefonisch contact opgenomen met Booking. Zij zouden contact proberen op te nemen met de verhuurder. Daarop kregen we een half uur later via Whatsapp een appje van de verhuurder met enkel een nieuw adres. Dat adres bleek 25 minuten verder rijden te zijn. De foto bij de Whatsapp toonde een man met een ontbloot bovenlijf. We hebben daarop besloten een andere acommodatie te vinden.
ik heb meerdere mails gestuurd naar Booking. Daarop kreeg ik een verzoek op meer informatie. Tot nu toe heb ik geen reactie ontvangen.
Gewenste Oplossing:
Geld terug. We hebben niet overnacht op de locatie omdat we er simpelweg niet terecht konden. We hebben zelf een nieuwe acomodatie moeten zoeken.
