Mijn Klacht:
Wij hadden een penthouse geboekt in Rincón de la Victoria Malaga bij Booking.com van 24-01-2024 tot en met 30-01-2024. Bij aankomst in Spanje gebeld, gemaild maar geen reactie. Na lange tijd voor niets wachten bij het complex Booking gebeld en zou terugbellen. Niet gebeurt. ‘s nachts met veel moeite simpel hotel gevonden 19 km verderop. Alles zat vol. Volgende ochtend weer Booking gebeld en zeiden “sorry, booking is geannuleerd omdat host niet reageert, u kunt iets anders uitzoeken en dat wel zelf betalen. Wij storten uw geld terug en u krijgt €60 compensatie voor de kosten die u gemaakt heeft door ons.” Lachertje natuurlijk maar oké. Heb gebeld, gemaild, maar €60 nog steeds niet ontvangen en steeds niet teruggebeld. Ja gisteren werd mijn man 1 keer gebeld met een Amerikaans nummer van Booking.com. Wij gaan hier in elk geval nooit meer iets boeken. Jammer dat ik hier geen screenshots bij kan doen want dan zou ik alle bewijzen erbij doen.
Gewenste Oplossing:
Het bedrag krijgen waar ik recht op heb
