Klacht: Klantenservice niet capabel

BarryJessica op 06 februari 2024 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden een penthouse geboekt in Rincón de la Victoria Malaga bij Booking.com van 24-01-2024 tot en met 30-01-2024. Bij aankomst in Spanje gebeld, gemaild maar geen reactie. Na lange tijd voor niets wachten bij het complex Booking gebeld en zou terugbellen. Niet gebeurt. ‘s nachts met veel moeite simpel hotel gevonden 19 km verderop. Alles zat vol. Volgende ochtend weer Booking gebeld en zeiden “sorry, booking is geannuleerd omdat host niet reageert, u kunt iets anders uitzoeken en dat wel zelf betalen. Wij storten uw geld terug en u krijgt €60 compensatie voor de kosten die u gemaakt heeft door ons.” Lachertje natuurlijk maar oké. Heb gebeld, gemaild, maar €60 nog steeds niet ontvangen en steeds niet teruggebeld. Ja gisteren werd mijn man 1 keer gebeld met een Amerikaans nummer van Booking.com. Wij gaan hier in elk geval nooit meer iets boeken. Jammer dat ik hier geen screenshots bij kan doen want dan zou ik alle bewijzen erbij doen.

Gewenste Oplossing:

Het bedrag krijgen waar ik recht op heb

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over booking.com
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Reactie van de melder van de klacht BarryJessica

2 maanden geleden - Slechtste klantenservice ever! Respectloos en onbetrouwbaar!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BarryJessica