Mijn Klacht:
Appartement geboekt via booking in torrevieja. Bij aankomst om 16 uur was er geen beheerder en dus ook geen sleutel. Booking gebeld en na ruim 2 uur kwam het erop neer dat we maar iets anders moesten boeken. We kregen tot 29 euro vergoed van het verschil in kosten. Half uur verderop wat geboekt want de rest was last minute boven budget. Deze gebeld om te melden dat we eraan kwamen maar ook hier voicemail. Wederom booking gebeld dat we er niet in konden, inc wachtrij weer ruim 45 min verder…Moesten weer een uur wachten want zolang had de accommodatie om te reageren… na 45 min kregen we reactie en konden we erin dus wij die kant op gereden. Inmiddels was het na 20 uur, met twee vermoeide kinderen van 4 maanden en 3 jaar achterin. Bij aankomst was het een smerig appartement, er was geen stromend water, er hingen 3 kamers binnen waarvan 1 in de slaapkamer en we vonden kakkerlakken… we waren allemaal moe van de dag en de gang van zaken dus booking een mail gestuurd met de constateringen. Volgende dag uitgecheckt en booking gebeld over het slechte appartement. Booking komt met een trieste compensatie van 25 euro. Ik vind dit zeer triest na de hele gang van zaken en hoe lang we wel niet bezig zijn geweest om met ze in contact te komen en een oplossing te zoeken.
Gewenste Oplossing:
Volledige restitutie
