Klacht: Geen mail bevestiging ontvangen en wel betaald

Marcel Matthee op 27 februari 2024 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geboekt in villandry een 3 daags verblijf. Via Ing betaald maar geen mail bevestiging ontvangen. Bellen met klantenservice lukt alleen via 0900-2220555, maar na 15 min (€ 15) nog geen mens a.d telefoon. Vermoed oplichting en overweeg aangifte te doen.

Gewenste Oplossing:

Bevestiging ontvangst van mijn mail. Schriftelijke mail inzake mijn reservering in Villandry en vergoeding van gemaakte tel kosten. E.e.a. binnen 2 werkdagen

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over booking.com
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Reactie van de melder van de klacht Marcel Matthee

1 jaar geleden - geen menselijk kontakt mogelijk ondanks wachttyd van 15 min. schandalig!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel Matthee