Mijn Klacht:
In november hebben wij enkele dagen in een hotel verbleven. Deze boeking werd via Booking.com gemaakt maar was in handen van een derde partij, HONGKONG YONGZHENG TECHNOLOGY CO.,LIMITED.
Na verblijf wilden wij een factuur ivm declaratie bij werkgever. Deze hebben wij op 18 november aangevraagd. Na enkele weken geen antwoord te hebben gehad hebben we contact gezocht met Booking. Zij gaven aan slechts na een maand contact op te kunnen nemen met de derde partij. Na een maand hadden wij nog geen antwoord. Hierop hebben wij Booking.com nogmaals benaderd en zij zouden het escaleren.
We zijn ondertussen 2,5 maand na ons verblijf en hebben nog altijd geen reactie van zowel de derde partij als Booking. Wij hebben ondertussen 5 – 10 keer met Booking.com gebeld en zij geven aan dat er nog altijd geen reactie is van de derde partij, maar ook dat ze slechts 1 email hebben gestuurd.
Ik ben lid van het loyaliteitsprogramma maar zie er weinig service voor terug. De klantenservice wil behulpzaam zijn, maar kan het niet doordat de afdeling die de derde partij moet benaderen een gesloten fort lijkt te zijn.
Gewenste Oplossing:
Voor nu eis ik alleen de factuur binnen 14 werkdagen, maar daarna zullen additionele kosten op Booking worden verhaald en worden juridische stappen overwogen.
