Klacht: Erg slecht bedrijf

BarryJessica op 29 mei 2024 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden een appartement geboekt in Malaga van 24 januari 2024 tot en met 30 januari 2024 via Booking.com. Wij hebben uren staan wachten bij het appartement en contact gezocht met Booking maar er kwam geen host. Dus stonden we ‘s nachts op straat in Spanje en konden met veel moeite en na een eind rijden nog een hotelkamer vinden 20 km verderop. Volgende dag weer contact met Booking gezocht en bleek dat appartement geannuleerd was omdat eigenaar niet reageerde. Uiteindelijk zouden wij een schamele compensatie krijgen van €60, daar wachten we nu nóg op. Ca 15 keer contact met hun klantenservice opgenomen en gemaild, via app enz. Steeds weer hetzelfde verhaal maar geld komt niet. Het is nu een principe kwestie voor ons geworden. Erg slecht bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Wij willen ons geld hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BarryJessica