Mijn Klacht:
Hotel geboekt via Booking.com, apartements Marmont in Split met lovende recenties. Hotel donker en veel kleinder dan op de foto zonder huiskamer, terwijl dit wel op de foto zo was te zien. Hoteleigenaar intimideerde, later kwam de eigenaresse ongevraagd met de sleutel s avonds ons apartement binnen. In de eerste 2 dagen van ons verblijf aldaar veel telefonisch contact gehad met begripvolle klantenmedewerkers. Maar uiteindelijk heeft het ons geen moer geholpen.
Gewenste Oplossing:
Ik wil nu ruim gecompenseerd worden. Ik heb nog eens handje contantje 90 euro moeten betalen aan de eigenaar omdat booking.com ons verblijf zou annuleren maar dit is niet gebeurd. Mijn zoontje was bang geworden door wat er de eerste 2 dagen gebeurd is en dat laat ik even in het midden maar dat komt door de reactie van de eigenaren toen wij vroegen naar een andere groter apartement met wel een huiskamer. Booking.com medewerkers zijn allemaal zo meelevend en aardig maar ze kunnen niets voor m e doen zeggen ze. Ik vind het schandalig dat Booking.com mij het geld niet terugbetaald. Ze vinden dat ik me voor compensatie moet wenden tot de eigenaars van hotel Marmont maar die betalen mij natuurlijk niet terug die zijn zelf zeer boos dat er niet tijdig is geannuleerd (volgens hun regels en vinden dat Booking.com de foto's zelf gemanipuleerd hebben door de fotos met huiskamer op de site te zetten terwijl dit niet zo is. Had ik dit van te voren geweten had ik nooit Marmont geboekt. Ik wil ruim gecompenseerd worden en wil ook de 90 euro terug die mevrouw zelf kwam halen toen ze bij ons in het apartmement stond als ik niet zou betalen zou ze de politie bellen. Alsof ik ergens schuldig van ben, een moeder met zoontje op een vakantie?! Dit vind ik heel erg maar Booking.com zegt dat ik de compensatie dus bij Marmont moet halen????!!! 90 euro 529 euro voor de nieuwe boeking die ik heb gemaakt voor het verblijf in een ander hotel dus als Booking.com mij 619 terugbetaald is het voor mij klaar en vind ik dat ik finacieel gecompenseerd ben.
