Klacht: Betaling full protection huurauto

Ilse Van Winckel op 18 mei 2024 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik betaalde aan booking.com voor een volledige verzekering op huurauto 62 euro, met de garantie dat ik volledig verzekerd ben, doch bij Drivalia op de luchthaven en bij ophaling wagen, meldde men mij dat ik niet volledig verzekerd was en heb ik 150!!! euro bijbetaald voor wél een ‘full protection’ verzekering.
Ik voel mij echt bedrogen…
ik heb nu in totaal zo’n 210 euro!!! betaald aan verzekering voor 12 dagen huur van auto.
Kan u mij hierover spoedig berichten aub?
Mvg,

Gewenste Oplossing:

Telefonisch contact en/of terugbetaling van gedeelte verzekering.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over booking.com
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Reactie van de melder van de klacht Ilse Van Winckel

1 maand geleden - Deze is nog niet behandeld. Hoe kan ik dan beoordeling geven? Mvg,

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ilse Van Winckel