Klacht: Appartement geannuleerd door bookings.com tijdens reis

user-1165598 op 09 juni 2015 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens onze camperreis heeft bookings.com ons per mail laten weten dat we niet meer terecht konden in het appartement wat we december al hadden geboekt.omdat het appartement de samenwerking had opgezegd met bookings.com.
Wij zijn bij het appartement langs geweest ,en die zat daar al meer dan twee maanden niet meer en het bleek dat bookings.com de samenwerking had op gezegd en niet andersom zoals ons verteld was.
Waarom kregen wij dit dan op het laatste moment te horen,daarna moesten wij op zoek naar wat nieuws met weinig keus meer en torenhoge prijzen,di ander hadden we al in december geboekt.
Bookings.com maakt zich overal vanaf het geld heb ik nog steeds niet terug,en enige wat ze bieden is € 30 schade vergoeding opm maar weer een klacht opgelost te hebben .
Er is nog niks opgelost.
Verder zijn ze niet aangesloten bij de ANVR en maken ze zich overal vanaf door te zeggen dat ze alleen maar bemiddelen.

H.Wijnsma

Gewenste Oplossing:

Ik ben al terug in Nederland ,en had gewild dat ze mij een vergelijkbaar appartement hadden aangeboden,is niet gebeurt ze stuurden alleen maar mails met mogelijkheden di vele malen duurden waren dan wat ik had geboekt,en ook veel mindere kwaliteit.
Schadevergoeding voor wat ik meer heb betaald voor hotel wat ik ergens anders heb geboekt ,en compensatie van telefoon kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door booking.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat booking.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

booking.com

Heeft op 18 juni 2015 om 09:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Henk Wijnsma,

Ik zie dat mijn collega van de afdeling Klanten relaties u heeft gecontacteerd met betrekking tot de terugstorting van het belastte bedrag die de accommodatie heeft afgeschreven.
Ik wil excuus aanbieden voor de tijd die het heeft geduurd om dit door te voeren en het ongemak die u heeft ervaren doordat de accommodatie uw reservering niet honoreerden.
Mocht u nog vragen hebben, neem gerust contact met mij op.

Met vriendelijke groeten,
Jamie
Booking.com Customer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door