Mijn Klacht:
Tijdens onze camperreis heeft bookings.com ons per mail laten weten dat we niet meer terecht konden in het appartement wat we december al hadden geboekt.omdat het appartement de samenwerking had opgezegd met bookings.com.
Wij zijn bij het appartement langs geweest ,en die zat daar al meer dan twee maanden niet meer en het bleek dat bookings.com de samenwerking had op gezegd en niet andersom zoals ons verteld was.
Waarom kregen wij dit dan op het laatste moment te horen,daarna moesten wij op zoek naar wat nieuws met weinig keus meer en torenhoge prijzen,di ander hadden we al in december geboekt.
Bookings.com maakt zich overal vanaf het geld heb ik nog steeds niet terug,en enige wat ze bieden is € 30 schade vergoeding opm maar weer een klacht opgelost te hebben .
Er is nog niks opgelost.
Verder zijn ze niet aangesloten bij de ANVR en maken ze zich overal vanaf door te zeggen dat ze alleen maar bemiddelen.
H.Wijnsma
Gewenste Oplossing:
Ik ben al terug in Nederland ,en had gewild dat ze mij een vergelijkbaar appartement hadden aangeboden,is niet gebeurt ze stuurden alleen maar mails met mogelijkheden di vele malen duurden waren dan wat ik had geboekt,en ook veel mindere kwaliteit.
Schadevergoeding voor wat ik meer heb betaald voor hotel wat ik ergens anders heb geboekt ,en compensatie van telefoon kosten.