Klacht: Accomodatie getoont in Parijs, dichtbij museum Orsay and luchthaven Orly blijkt in Kazakistan te zijn

Me-1 op 01 september 2023 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Ik ging op 31/08/2023 accomodatie zoeken in Parijs via booking.com app. De accommodatie met naam koni homes wordt dichtbij Eifel toren getoond en bechrijving op de booking.com, staat dat deze accommodatie 16km van Paris Orly airport te zijn. Omdat het bizar lage bedrag was heb ik niet geboekt en mailed booking.com of dit accommodatie echt in Parijs is. Ze mailden terug dat het in Kazachstan is. Booking zegt dit een bug is.Wat is mijn recht als ik dit geboekt en naar Parijs gegaan?

Nee. Booking zegt dat het een bug is. Maar hoe kan Koni Homes bewust een beschrijving plaatst op booking.com dat ze 16 km van Paris Orly airport zijn. Waarom checked booking dit hotel beschrijving op hun site niet? Een hoe kan Koni Homes in Kazachstan te zijn zegt dat ze 16 km van Paris Orly airport zijn?

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Me-1