Klacht: Accommodatie geboekt via Booking.com reageert niet

FunFX op 20 februari 2024 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Via de klantenservice bij Booking.com gemeld. Booking.com heeft ook contact gezocht met accommodatie maar ook daar geen reactie. Krijg een mail van booking.com dat zij ook geen contact krijgen met accommodatie met het advies zelf een bericht te sturen?!? Vervolgens gebeld met Booking.com of ze dan kunnen annuleren, dat verzoek hebben ze naar de accommodatie gestuurd. Je raad het al, geen reactie maar wel weer een reactie van Booking.com dat ik zelf een bericht kan sturen naar de accommodatie. Daarmee is het voor Booking.com afgedaan. Aan mijn opmerking dat ik tocht echt via booking.com deze accommodatie heb geboekt en ik booking.com dus aanspreek op haar verantwoordelijkheid dit op te lossen hadden ze geen boodschap. Dit was de procedure en daar kan niet van afgeweken worden.

Van het kastje naar de muur maar zelf geen enkele verantwoordelijkheid nemen, als consument kun je het dan gewoon uitzoeken. Booking.com heeft 0,0 toegevoegde waarde. Zou voor een paar tientjes meer zeker bij een andere partij boeken die haar klanten wel serieus neemt.

Annuleren van mijn verblijf.

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over booking.com
Download hier uw brief

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FunFX