Klacht: Boohoo pakketje onmogelijk te retourneren

op 06 februari 2018 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb een aantal weken een bestelling gedaan bij Boohoo en ik twijfelde wat aan de maat. Toen heb ik een paar dagen later nog een andere maat besteld, waar ik een week op moest wachten. Na de twee producten met elkaar vergeleken te hebben, heb ik er voor gekozen het eerste product terug te sturen. Ondertussen had ik nog maar een 5 dagen om dat te doen. Ik heb alles netjes ingepakt en het meegestuurde retourslabel erop geplakt.

Ik ben toen met mijn pakketje naar een PostNL punt gegaan en die verwezen me door naar een DHL servicepunt. Daar werd mij verteld dat ik niks naar het buitenland kon sturen vanaf daar. Vervolgens weer doorverwezen naar een ander DHL servicepunt waar dit wel mogelijk zou moeten zijn. Vandaag ben ik daar geweest en ook hier werd het pakketje niet geaccepteerd omdat er geen juist retourslabel op zat.
De enige optie die je dan nog hebt is om het zelf met pakketpost te verzenden, maar dat kost je een vermogen.

Ik vind dit asociaal en ik weet niet hoe ik mijn pakket voor vrijdag retour kan doen op een normale manier.

Ik wil graag een juist retourslabel of een andere manier om mijn pakket retour te sturen en mijn geld terug

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Suzanne1995