Klacht: BONUSKAART

op 07 februari 2018 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

IK BEN MIJN BONUSKAART KWIJTGERAAKT. HEB EEN NIEUWE GEHAALD BIJ JULLIE WINKEL, DEZE WIL IK ACTIVEREN EN KOPPELEN AAN MIJN AIRMAILKAART, LUKT MIJ NIET, WORDT CONTINUE GEZEGD DAT MIJN MAILADRES AL BEKEND IS BIJ JULLIE, MAAR DAAR GAAT HET NIET OM.

Gewenste Oplossing:

MIJN NWE BONUSKAART NUMMER: 2621668807008 koppelen aan mijn airmiles: 163178771

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kadra