Klacht: Bonus tegoed voor een besteld, maar niet geleverd product is weg.

op 04 juli 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een product besteld dat niet leverbaar bleek te zijn. Het bedrag zou als bonustegoed worden bijgeschreven, maar dat is nu nergens te vinden. Ik kan nergens vinden hoe ik contact kan leggen met de klantenservice om dit voor te leggen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik het bonustegoed kan vinden en kan gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

10 maanden geleden - Beste Klant Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen via klacht.nl De klantenservice zal zsm contact met u opnemen Mvrgr. Het MITB Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 04 juli 2016 om 21:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Het spijt ons voor enige misverstanden.

Het geld voor het onleverbare artikel werd terug gestort naar uw bankrekening.

S130293500007 Vintage Luxe Leather Case voor iPhone 5C (verschillende kleuren) [Kleur:bruin|] 4.99

We hebben deze vergoeding ondertussen al verwerkt. Hieronder geven we u de details van de vergoeding:
realtimebank 25207294 EUR -4.99 2015-11-03 15:43:24.0 refund

Als u vragen heeft gelieve ons terug te contacteren!

Met vriendelijke groet,
Hermes
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Claudia de Grooth