Mijn Klacht:
Ik ben ondertussen 6 ah vestigingen afgegaan om de color reus xxl waspoeder te halen. (Bonus aanbieding voor 9.99 euro)
Nergens hebben ze deze aanbieding op voorraad.
Zelfs online is het tijdelijk niet verkrijgbaar.
Ik vind dit erg triest, met een goede aanbieding horen jullie overal een grote voorraad te hebben zeker online!!!
Doe ik al moeite om naar 6 verschillende vestigingen te gaan en waarvoor? Voor helemaal niks in elke winkel een flinke teleurstelling.
Echt heel erg balen.
Zeker met een groot gezin zijn deze waspoeder pakken heel erg welkom vooral voor die prijs.
Gewenste Oplossing:
Als Albert heijn alsnog de waspoeder voor deze prijs aan mij kan aanbieden.


