Mijn Klacht:
Vandaag 2 januari boodschappen gedaan bij AH Dam te Amsterdam. Wederom het ongemak dat diverse bonusartikelen niet in het systeem zijn ingevoerd.
Vandaag ging het om 3 artikelen met een totale bonuskorting van €5.67 op een totaal bedrag van €30.26 aan boodschappen, die niet in mindering zijn gebracht.
Caissière en de klantenservice zijn hier dus regelmatig de dupe van inclusief jullie vaste klant.
Gewenste Oplossing:
Pas wanneer vanuit het hoofdkantoor de artikelen juist geprijsd worden en zeer zeker de bonus en actie kortingen.

