Klacht: Wel betaald niets ontvangen/ geen reactie van Bonprix

NeeltjeME op 28 maart 2012 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onderstaand mijn mail aan bonprix. Kreeg een mail terug dat ze niet meer bereikbaar zijn.

Geachte heer/mevrouw,
Het is inmiddels weer enige tijd geleden, maar onderstaande bestelling heb ik nooit en te nimmer ontvangen, maar ik heb wel via IDEAl geld over gemaakt. Ik kreeg (vorig jaar) van de klantenservice te horen dat de betaling aan een rekening van de Franse Bonprix was overgemaakt. Het IDEAL programma geeft echter automatisch het rekeningnummer aan waarop de betaling plaatsvindt, dus ik kan het niet helpen dat het op deze rekening is terecht gekomen. Ik heb destijds kopieën gestuurd van mijn bankoverzicht en onderstaande bevestiging, maar nooit en te nimmer meer antwoord gekregen.

Graag zou ik alsnog het geld terug ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Neeltje Otto

——————————————————————————–
Date: Sat, 16 Jul 2011 15:37:40 +0200
From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: Hartelijk dank voor uw bestelling bij bonprix

Beste Mevrouw Neeltje Otto,

Hartelijk dank voor uw bestelling bij bonprix!

Hieronder vindt u ter controle een overzicht van de door u geplaatste bestelling. Gelieve deze e-mail niet te beantwoorden. Ze dient enkel om uw bestelling te bevestigen. Indien u bijkomende vragen of opmerkingen heeft, dan kunt u deze via onze contactpagina http://www.bonprixservice.de/nl/hilfe.html sturen. Uw bestelling wordt aan huis bezorgd door TNT. De leveringstermijn bedraagt 7 werkdagen voor beschikbare artikelen (vanaf ontvangst van uw bestelling bij bon prix).
Uw bestelling wordt zo snel mogelijk verstuurd (onder voorbehoud van goedkeuring door onze financiële afdeling).

Met uw hulp kunnen wij onze service verbeteren en in toekomst zo precies mogelijk aan uw verwachtingen voldoen.
Deze vragen nemen slechts 2 minuten in beslag. Klikt u hier voor de enquête.-> Enquête.

Met vriendelijke groet
Uw Bonprix – Team

Wij hebben uw bestelling als volgt genoteerd:

– KLANTGEGEVENS –

Actienummer: 92983
Titel: Mevrouw
Voornaam: Neeltje
Achternaam: Otto
Geboortedatum: 26.05.1963
Straat / huisnummer: Sleepnetstraat 533
Postcode/plaats: 2584ge den haag
Uw pakket wordt thuisbezorgd.

Telefoonnummer:
E-mail: [email protected]

Newsletter: ja

Payment details:
Betalingswijze: iDEAL

– UW BESTELLING –

1 ———-
Tekst: Badpak
Artikelnummer: 96375995
Kleur: bruin-goud
Maat: 42
Hoeveelheid: 1
Inlichting over levering: leverbaar

Verzendkosten: € 5.-

Administratiekosten: € 0null

WaKo-ID: 1730624175607171103-1-4e219424

Gewenste Oplossing:

Gewoon mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 13 april 2012 om 18:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

De Idealbestelling werd terugbetaald op 19 juli 2011. Voor verdere informatien kan de klant steeds contact opnemen op het doorgegeven adres.

Alle klachten die gemeld zijn door