Klacht: waar blijft mjin geld

anna16 op 20 maart 2012 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

IK kreeg een week geleden de mededeling van Bon Prix dat mijn geld terug gestort wordt, HET STAAT NOG NIET OP MIJN REKENING. Ik vind de service en de snelheid waarmee Bonprix dingen afhandelt bedroevend, en ik raad iedereen af om bij dit bedrijf een bed te kopen. Zij zijn een beddeel kwijt, ik hoef daar als klant niet de dupe van te worden.

Gewenste Oplossing:

ik wil vandaag!!!! het geld op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 03 april 2012 om 18:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

De twee terugbetalingen (van de delen van het bed) werden op de dag van de klacht (2 maart ) en op 19 maart overgemaakt. Voor verdere info kan de klant ons bereiken op het doorgegeven adres.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bonprix beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door