Klacht: verzendkosten

a.de graauw op 26 maart 2012 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Geachte Bonprix Na afgelopen jaar al met U in de clinch te hebben gelegen , hebben we naar lange tijd weer iets bij U besteld . Jammer genoeg was de maat niet goed DUS TERUG GESTUURD MET DE MEDEDELING EEN GROTERE MAAT TE BESTELLEN . Tot onze grote verbazing krijgen we naar ongeveer 3 weken een rekening van € 5,15 verzendkosten van het retour gestuurde artikel . Wij gebeld en dat bleek normaal (we hebben dit nooit hoeven te betalen ) , toen ik vroeg of dan de order van de grotere maat al was verwerkt ,kreeg ik als antwoord dat er geen order was geplaatst . Vorig jaar ging het over een bedrag van 15,45 nu dit weer ik ben het beu en prijs BONPRIX bij niemand meer aan . Ook mogen ze mij uit hun klantenbestand halen want er zijn wel andere manieren om gepaait te worden . Ja zo voelt dit

Als ik al de betaalde kosten van retour van BONPRIX terug krijg ??

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 06 april 2012 om 13:27 geantwoord

Portokosten werden terugbetaald aan de klant. Er werd ook aan de klant gevraagd om eventueel haar niet ontvangen ruilbestelling door te geven zodat deze ook kan verstuurd worden zonder portokosten.
Klant kan ons steeds contacteren op het doorgegeven adres.

Alle klachten die gemeld zijn door