Klacht: vermiste retourzending

lindaveerhuis op 18 januari 2013 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

In oktober 2012 heb ik een viertal artikelen besteld bij bon prix. Binnen een week heb ik er twee retour gezonden en twee direct betaald. Omdat ik niks vernomen had heb ik het bewijs van mijn retour na 2 maanden weggegooid. Vervolgens ontvang ik op 17 december een 2de herinnering (eerste nooit ontvangen) van de door mij geretourneerde artikelen. Ik heb direct gebeld, maar werd de eerste keer lacherig geholpen door de telefoniste. Ze zou per post een formulier opsturen. Omdat ik het een aantal dagen later niet ontvangen had, nogmaals gebeld. Het zou niet per post, maar dezelfde dag per mail komen. Twee dagen later weer gebeld, het komt per post, maar kan wel 10 dagen duren. 10 dagen later weer gebeld, het is niet aangekomen en het formulier mag maar een keer gestuurd worden. De telefoniste denkt dat het nog komt wegens drukte vd kerstperiode, nooit ontvangen. Vandaag (18 jan. 2012) een aanmaning gehad dat mijn dossier binnen een paar dagen wordt overgedragen aan een incassobureau. Gelijk gebeld, ik moet het bedrag overmaken anders wordt het incassobureau ingeschakeld en er wordt alsnog een retourformulier naar mij gestuurd (per post). Nu heb ik dus betaald voor de retour gestuurde artikelen.

Ik wil graag mijn geld terug.

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

11 jaren geleden - Ik heb Bonprix een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 24 januari 2013 om 16:42 geantwoord

Er werd via de email een formulier vermist retour naar deze klant gestuurd. Zodra wij dit formulier hebben zullen wij de retourzending traceren en verwerken. Vervolgens wordt er automatisch een terugbetaling klaargezet. De klant kan ons voor verdere vragen steeds bereiken op het doorgegeven adres.

Alle klachten die gemeld zijn door