Klacht: Teveel verzendkosten

van Kerkvoorde op 29 december 2023 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb drie leuke jurkjes gekocht en kreeg een rekening die ruim €15 hoger lag.
Dit zijn volgens Bonprx zogenaamde verzendkosten en dat kan helemaal niet omdat zij een actie hadden dat ík geen enkele verzendkosten hoefde te betalen.
Betaal nu alleen de jurkjes en hopelijk komen zij eindelijk uit op het juiste bedrag.

Gewenste Oplossing:

Administratie in orde

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 03 januari 2024 om 12:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant, de verzendkosten bedragen €4,95 bij levering aan huis en €3,95 bij levering in een PostNL-punt. Inmiddels zijn alle kosten voldaan, er is geen sprake meer van een openstaand saldo. Het team van bonprix

van Kerkvoorde

Heeft op 03 januari 2024 om 12:58 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Nee het is belachelijk dat je zoveel verzendkosten en retourkosten moet betalen.
Was tevens de laatste keer.
Een trouwe klant is weg.

Alle klachten die gemeld zijn door van Kerkvoorde