Klacht: Terugbetaling

op 24 september 2018 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Ik moet 20.98 terug van bonprix, na lang wachten krijg ik te horen dat dit op een andere rekening is gestort dan waar ik al 7 jaar vanaf betaal.
Ik geef aan dat die andere niet mijn nummer is maar moet volgens hun wel uitzoeken van wie die nummer dan is??? Ik geef nog eens aan dat ik al 7 jaar alleen woon en mijn banknmr al 35 jaar zelfde is krijg ik weer mail terug moet het maar uitzoeken. Volgens hun is in 2014 die andere nmr toegevoegd dus moet IK het uitzoeken. Heb gemeld dat ze mij naar verwijderen bij hun en dat ik klaar met ze ben want als ik hun geld op verkeerde rekening stort moet ik het ook zelf regelen!!! Klaar met Bonprix…

Als het geld op mijn rekening word terug gestort!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 25 september 2018 om 13:09 geantwoord

Beste mevrouw Winkels, u hebt een vraag over een terugbetaling ter waarde van €20,98. Deze werd op 11 september verwerkt naar het rekeningnummer dat opgeslagen stond in uw account. Dit rekeningnummer stond op uw naam. Wellicht betreft het een oud rekeningnummer, in dat geval kunt u het best contact opnemen met uw vorige bank. Het team van bonprix

Heeft op 25 september 2018 om 13:13 geantwoord

Ik heb geen andere rekening, of iemand anders heeft deze ingevuld onder mijn naam. Ik heb maar 1 rekening deze heb ik al 35 jaar! Zou dan graag willen weten naar welk rekening nummer dit is gegaan en niet zoals door hun word gemeld dit moet ik uitzoeken?? Waar moet ik zoeken??

Alle klachten die gemeld zijn door Gepke20124