Klacht: rekening.

Marijketje op 01 maart 2013 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg vandaag een rekening van €40.44. Een herinnering nog wel.Ik ben vaste klant, bestel regelmatig,en betaal altijd direct.Ik heb nooit een rekening na gekregen en nu dit. Volgens mij is alles betaald en sta ik niet achter met betalen. En dan ook nog dreigen dat er €40, bij komt als ik niet direct betaal.
Dit moet u goed uitzoeken ,anders ben ik klant af en bestel nooit iets meer. Dat zou wel jammer zijn,want ik ben meestal over de kleding dik tevreden.Wel een rekening gehad van €5. en ook betaald.

Gewenste Oplossing:

Rekening klopt niet, dus weg ermee.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb Bonprix een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 13 maart 2013 om 09:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Ik heb de klant uitleg gegevens over haar openstaand saldo. De betaling werd ondertussen ontvangen en verwerkt. Het dossier is volledig in orde. De klant kan ons voor verdere vragen steeds bereiken op het doorgegeven adres.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bonprix beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door