Klacht: nog nooit een aanmaning gehad en dan nu CIB wat is dit en heb ik dat wel gehad ?

mevr.Blom ineke op 24 mei 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de rekening is volgens jullie van 12-12-2013 hoe kan dit? Ik heb geen idee waar dit overgaat ben dus ook niet van plan te betalen .

Gewenste Oplossing:

xxxx

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 24 mei 2017 om 15:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Smit, u hebt een vraag over uw openstaande saldo van € 75,84. Dit betreft uw bestelling van 11 december 2013 ter waarde van € 35,84. Ondanks verstuurde herinneringen op 9 januari, 30 januari, 20 februari en 13 maar 2014 en het in rekening brengen van € 40,00 aanmaningskosten ontvingen wij voor deze bestelling geen betaling. Uw dossier werd daarom voor een bedrag van € 75,84 overgedragen aan het CIB. Indien u nog verdere vragen hierover hebt kunt u contact opnemen met het CIB. Het team van bonprix

mevr.Blom ineke

Heeft op 27 mei 2017 om 16:26 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

nee dit is geen oplossing ik wil een handtekening zien waar het is geleverd tijd en plaats en wat? verder heb ik geen aanmaningen gehad.|||||||

Alle klachten die gemeld zijn door