Klacht: niet ontvangen product

BosmanL op 17 juli 2018 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb enige tijd geleden mijn bestelling niet volledig mogen ontvangen. Het gaat om een bikinibroekje. Heb hierover al meerdere malen over gemaild en ik krijg als vanaf mei dat het erg druk is. Maar ik heb nog geen broekje tegemoet gezien en ook geen geld retour op mijn creditcard.
Heb nu wel de BH nog en eigenlijk geen passend broekje, doordat ik geen reactie ontvang.

Gewenste Oplossing:

Geld retour of alsnog het broekje ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 18 juli 2018 om 10:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Bosman, bedankt voor uw bestelling bij bonprix. Het spijt ons te horen dat het ontbrekende artikelnummer 946084 nog niet werd afgeboekt. Zojuist hebben wij dit alsnog voor u in orde gebracht. Binnen enkele werkdagen zal dit zichtbaar zijn in uw account en ontvangt u een terugbetaling. Onze excuses voor het ongemak. Het team van bonprix.

Alle klachten die gemeld zijn door BosmanL