Klacht: Niet luisteren

zwartezool op 21 september 2022 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestelde bij bonprix via de app betaald tot mijn grote schrik dat de bestelling in het winkelmandje bleef staan heb de klantenservice gebeld afdruk van mijn betaling gestuurd en gezegd houd de bestelling maar wil mijn geld terug ja mevr komt enkele keer voor dat het in het systeem blijft hangen wacht even 24 uur weer bellen zucht klantenservice zit er alleen om je het bos in te sturen na dagen krijg je mail bestelling komt er aan terwijl de bestelling nog steeds in het mandje staat nu mail de bestelling is vertraagd dus zo word je aan het lijntje gehouden dus als de bestelling wel komt dan ophalen retour ticket plakken terug sturen en dan maar hopen dat je na weken je geld terugkrijgt o ja als je de hele bestelling terug stuurt kost je dan ook nog je verzendkosten en dat allemaal dat hun systeem niet goed werkt wat een bedrijf voor mij nooit meer bonprix

Gewenste Oplossing:

Snel geld terug storten

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 24 september 2022 om 09:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant, het pakketje ligt klaar in het gekozen afhaalpunt. Ter tegemoetkoming hebben wij vandaag een terugbetaling van de verzendkosten klaargezet. Het team van bonprix

zwartezool

Heeft op 26 september 2022 om 11:13 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

bestelling heb ik retour gezonden dus ik wil het hele bedrag terug

Alle klachten die gemeld zijn door zwartezool