Klacht: Na 3 weken nog steeds geld van retour niet terug

Moniquemila op 24 juni 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Bonprix klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Bonprix has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 24 juni 2017
Reactie van het bedrijf:

Beste mevrouw Hendriks, het spijt ons te horen dat u nog geen terugbetaling ontving naar aanleiding van uw retourzending. Vandaag is uw retourzending in verwerking. Binnen een week zal de terugbetaling naar uw rekeningnummer worden verwerkt. Wij bieden u onze...

Bedrijf Bonprix
Categorie Kledingwinkels
Status Opgelost
Datum 24 juni 2017

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

3 weken geleden, ( 3 juni 2017) via PostNL schoenen retour gestuurd en nog steeds geen geld terug gezien, duurt echt veel te lang!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug van retour gestuurde schoenen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 24 juni 2017 om 10:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Hendriks, het spijt ons te horen dat u nog geen terugbetaling ontving naar aanleiding van uw retourzending. Vandaag is uw retourzending in verwerking. Binnen een week zal de terugbetaling naar uw rekeningnummer worden verwerkt. Wij bieden u onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Het team van bonprix

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM