Klacht: jurkje die bezorgers zijn zoek geraakt

jetje44 op 25 april 2012 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

op 7april 2012 is mijn paketje al verzonden jurkje was direct leverbaar 1week later op de 14de nog steeds niet thuis bezorgd.18de ook nog niet ben ik gaan bellen ja sorry mevrouw er is iets mist gegaan met u paketje ze zijn ze zoek geraakt zal ik voor u een nieuwe bestellen zei iemand van bonprix klantenservice ik zei ja is goed hebben ze die dan nog in mijn maat ja zei ze die hebben ze nog NOG GEEN DAG LATER krijg ik een mail die jurk uit=verkocht dus waar zijn ze mee bezig ben zo nog nooit behandelt en heb dit nog niet eerder meegemaakt bij bonprix.
ik vind dat ze er achter aan moeten gaan en uit zoeken waar mijn paketje wel is gebleven of ze die niet zelf achterover hebben getrokken of hebben gehouden.als ik een een 3sbarcode had konden ze die creme witte jurkje van mij achterhalen misschien.heb nu met tegen zin een andere uit gekozen maar als die ookw eer zoek raakt is dit mijn laatste bestelling dus hoop het goed gaat mensen.had hem al op 1-4-2012 besteld doen al!!!!!!!nr was97747581

dat ze contact met hun bezorgers opnemen en als nog gaan achterhalen waar die paketje van mij is gebleven of dat iemand anders hem heeft ingepikt

en zowie zo naar langetijd wachten al van 1-04-2012 flinken korting op die nieuwe jurk zonder verzendkosten dat is wel het misten wat ze kunne doen voor hun beste klant
mijn klant nr bij bonprix weten ze wel

mijn naam =claudia nouris-klokgieters
uit stedekehof 19
5041dz tilburg

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 02 juni 2012 om 11:52 geantwoord

Pakket van de klant werd niet doorgegeven aan postnl omdat dit artikel reeds uitverkocht bleek te zijn. Nieuwe bestelling aangeboden zonder portokosten. Klant kan ons, voor verdere vragen ,steeds contacteren op het doorgegeven adres.

Alle klachten die gemeld zijn door