Klacht: Ik wil zo snel mogelijk mijn jurkje binnen krijgen

ineke89 op 20 april 2012 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Ik heb op 3 april 2012 voor het eerst bij bonprix een jurkje besteld (artikelnummer: 92950994 wit/olijfgroen maat: 36/38) ik heb nog nooit wat besteld bij bonprix dus nee ik heb dus nog nooit een klantnummer gehad. Ik heb ook gelijk betaald via iDEAL 32,99 euro & in mijn mail stond dat dit jurkje helaas was uitverkocht, maar er is wel geld van mijn rekening afgegaan. Ik heb deze week contact opgenomen met bonprix maar ze konden mij niet helpen omdat ik geen klantennummer heb maar die heb ik ook nog nooit gehad, want ik heb nog nooit wat besteld bij jullie. Ik vond het dus ook niet leuk hoe ik geholpen werd, die vrouw aan de lijn moest een klantennummer hebben, want anders wou ze mij niet helpen. Zo ga je niet met klanten om.

Ik wil dit jurkje zo snel mogelijk krijgen, want op de site is dit jurkje er nog in maat: 36/38 voor 19,99 euro & voor het lang wachten & niet worden behandeld aan de telefoon wil ik dit jurkje voor 19,99 euro i.p.v. 32,99 dan verwacht ik dus ook dat ik nog 13 euro word gestort op mijn rekening dan ben ik pas tevreden want dit is gewoon oplichterij.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 19 mei 2012 om 11:53 geantwoord

Klantnummer voor klant aangemaakt maar jurkje is helaas volledig uitverkocht en kan niet meer geleverd worden. Ook rekeningafschrift gevraagd voor de eventuele terugbetaling.
Klant kan ons steeds verder contacteren op het doorgegeven adres.

Alle klachten die gemeld zijn door