Klacht: Geen service Bonprix

Monique Bouwman op 09 februari 2023 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bel de klantenservice 1 minuut nadat ik een bestelling heb geplaatst. Ik had de verkeerde maat besteld. De klantenservice weigert de bestelling te veranderen of te annuleren. Dit terwijl de bestelling pas over 2 dagen wordt verstuurd.

Gewenste Oplossing:

Annulering van de bestelling en geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 24 februari 2023 om 08:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant, zodra een bestelling geplaatst is kan deze niet meer worden grwijzigd. Je beschikt over dertig dagen na ontvangst van het pakket om artikelen te retourneren en/of te ruilen. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door Monique Bouwman