Klacht: Geen levering

Triest hoor. op 31 januari 2013 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Op 10 januari heb ik producten besteld en betaald via Ideal. Zij geven aan levering binnen 72 uur. Na 14 dagen heb ik toch maar eens besteld waar mijn producten bleven. Krijg ik te horen dat ze niet leveren op mijn adres. Dit vindt ik uiterst vreemd, ze laten je wel betalen en leveren niet. Dit hadden ze in die 14 dagen best even kunnen laten weten, wel een groot bedrag willen innen maar niet leveren. Bovendien zit ik nu al 3 weken te wachten op een terugbetaling.

Eigenlijk vindt ik het uiterst raar dat ze niet op mijn adres leveren, dit omdat hier een camping is gevestigd, maar ik woon hier in een huis (ben eigenaresse). En heb betaald dus begrijp het probleem niet! Ja wat een oplossing zou zijn is natuurlijk wel leveren, maar ook wat klantvriendelijker zijn door je op de hoogte te houden wanneer je niet van plan bent om te leveren. Bovendien ook nog kosten gemaakt voor het constant moeten bellen met deze firma. In het verleden ook wel dingen besteld en toen was het nooit een probleem, daarom vindt ik het zo raar.

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

11 jaren geleden - Ik heb Bonprix een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Bonprix

11 jaren geleden - Beste mevrouw van Triest, U laat mij weten dat u niet tevreden bent omdat u een iDealbestelling heeft geplaatst bij bonprix, deze werd echter niet geleverd. De reden hiervan is dat u op een camping woont. Hierbij kan ik u melden dat het inderdaad niet mogelijk is een pakket op een camping te laten bezorgen, enkel als u eigenaar bent van de caming kan er wel een pakket worden bezorgd. Dit werd via brief uitgelegd, het spijt met dat u deze niet heeft mogen ontvangen. Vandaag werd uw aanvraag nagezien door onze financiële afdeling. Uw bestelling wordt dan ook opnieuw geplaatst met uw iDealbetaling. Het pakket wordt indien beschikbaar, binnen enkele dagen bezorgd. Tijdelijk vertraagde artikelen worden zo spoedig mogelijk maar zeker binnen twee à vier weken geleverd. In de toekomst kunt u verder bij bonprix bestellen indien het pakket vooraf wordt betaald. Hierbij bied ik u mijn excuses aan voor het ongemak. Voor verdere informatie rond uw dossier kan u steeds terecht op onze website, www.bonprix.nl, rubriek ‘hulp’. Indien u niet meer reageert op deze email wordt uw dossier bij www.klacht.nl automatisch afgesloten en als ‘opgelost’ geregistreerd. Uiteraard kunt u na verloop van deze periode ons nog steeds contacteren voor eventuele verdere vragen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en het vertrouwen in bonprix te hebben hersteld. Yvonne Kruijt Klantenservice bonprix

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 06 februari 2013 om 11:14 geantwoord

Het klantendossier van deze klant werd aangepast zodat zij als eigenaar van de camping een bestelling kan plaatsen.

Haar bestelling werd ondertussen opnieuw verwerkt en hierop werd de betaling genoteerd. Haar bestelling staat klaar voor vertrek en wordt zo spoedig bezorgd.

Ook uitgelegd waarom de bestelling niet eerder kon worden verstuurd en gevraagd enkel bestellingen bij bonprix te plaatsen met een vooraf betaling.

Volgens onze gegevens is deze klacht nu opgelost.

Klant kan uiteraard bij verdere vragen via onze website www.bonprix.nl via email contact met ons opnemen.

Alle klachten die gemeld zijn door