Klacht: Geen levering

op 08 november 2018 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 25-10 een bestelling gedaan bij bonprix en betaald met ideal. Na 2 dagen kreeg ik een mailtje dat mijn product een kleine vertraging opgelopen had. Na al geregld gebeld te hebben en iedere keer een andere smoes aangehoord te hebben. Heb ik nog steeds mijn spullen niet of mijn geld terug. Alles was binnen 48 uur leverbaar. Ik wacht nu al 17 dagen! Echt schandalig vind ik dat.

Gewenste Oplossing:

Als ik morgen ( 9-11) alles in huis heb. Of mijn geld terug is gestort

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 09 november 2018 om 08:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste 85bir, uw bestelling werd inderdaad op 25 oktober geplaatst, door een storing kon het pakket helaas niet worden verstuurd. Op 8 november werd uw bestelling geannuleerd en opnieuw geplaatst. Uw bestelling staat nu klaar voor vertrek, binnen enkele dagen zult u deze ontvangen. Het artikel met bestelnummer 979637 is momenteel tijdelijk vertraagd en wordt bij beschikbaarheid, meteen opgestuurd.
Ik begrijp dat dit een vervelende situatie voor u is. Hiervoor bied ik u mijn oprechte excuses aan. Het team bonprix.

Heeft op 09 november 2018 om 09:23 geantwoord

Nee ik heb mijn spullen op tijd besteld en heb het aankkmend weekend nodig. Dus wil ik dat het zaterdag uiterlijk geleverd word of dat ik mijn geld dan weer terug op mijn rekening heb staan.

Alle klachten die gemeld zijn door 85bir