Mijn Klacht:
Ik heb een bestelling via internet bij dit bedrijf gedaan met betaling per acceptgiro. Er zou binnen 48 uur een klantnummer worden gemaild. Deze heb ik 5 dagen later nog niet ontvangen. Ik kan dus ook niet inloggen om de status van bestelling te zien (bestelling had al binnen moeten zijn volgens hun leveringstijden). Een mail naar de klantenservice levert geen antwoord op. Dan maar bellen. Mevrouw aan de lijn bijna niet te verstaan door alle andere stemmen bij haar op de achtergrond. Bestelling blijkt niet doorgezet omdat de financiƫle afdeling geen toestemming heeft gegeven voor acceptgiro. Ik heb in het verleden hier eerder besteld en daar waren geen problemen mee. Op mijn vraag over het waarom van de financiƫle afdeling kon zij geen antwoord geven. Doorverbinden kon ook niet. Ik kon een mail sturen met de vraag en dan maar afwachten.
Ik vind het slecht dat ik zelf achter al deze info aan moet bellen en dan nog eigenlijk geen info te krijgen. Ik vind dit slechte service en zeker niet klantvriendelijk.
Gewenste Oplossing:
Ik wil gewoon mijn bestelling kunnen doen met een acceptgiro voor het normale bedrag dat op de website staat. En ik vind dat het bedrijf beter moet leren communiceren en afspraken na moet komen.
