Klacht: geen klantnummer ontvangen en bestelling wordt geweigerd

me37 op 16 mei 2013 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling via internet bij dit bedrijf gedaan met betaling per acceptgiro. Er zou binnen 48 uur een klantnummer worden gemaild. Deze heb ik 5 dagen later nog niet ontvangen. Ik kan dus ook niet inloggen om de status van bestelling te zien (bestelling had al binnen moeten zijn volgens hun leveringstijden). Een mail naar de klantenservice levert geen antwoord op. Dan maar bellen. Mevrouw aan de lijn bijna niet te verstaan door alle andere stemmen bij haar op de achtergrond. Bestelling blijkt niet doorgezet omdat de financiƫle afdeling geen toestemming heeft gegeven voor acceptgiro. Ik heb in het verleden hier eerder besteld en daar waren geen problemen mee. Op mijn vraag over het waarom van de financiƫle afdeling kon zij geen antwoord geven. Doorverbinden kon ook niet. Ik kon een mail sturen met de vraag en dan maar afwachten.
Ik vind het slecht dat ik zelf achter al deze info aan moet bellen en dan nog eigenlijk geen info te krijgen. Ik vind dit slechte service en zeker niet klantvriendelijk.

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon mijn bestelling kunnen doen met een acceptgiro voor het normale bedrag dat op de website staat. En ik vind dat het bedrijf beter moet leren communiceren en afspraken na moet komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb Bonprix een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 28 mei 2013 om 11:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klantnummer alsnog doorgegeven en uitgelegd dat bestellingen slechts per acceptgiro kunnen worden verstuurd wanneer onze financiële afdeling toestemming geeft. De klant kan tot 50,00 euro per acceptgiro betalen. Voor betalingen hoger dan 50,00 euro kan worden gekozen voor een betaling per Ideal, Paypal of creditcard. De klant kan ons voor verdere vragen steeds bereiken op het doorgegeven adres.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bonprix beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door