Klacht: geen geld terug na annuleren bestelling

denise84 op 06 december 2013 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

27-11 iets besteld ( twv 63,00 ) maar vanwege het niet meer nodig zijn van de jas dus de bestelling dezelfde dag geaunnuleerd. Betaaald via ideal. Er werd mij toen gezegd dat ik het geld terug krijg op mijn rekening. Tot op heden nog niets terug gehad op mijn rekening en ook het contact met hun is ronduit slecht en slordig. 3-12 bv werd er gezegd dat er zo spoedig mogelijk antwoord zou komen op mijn vraag ( waarom het zo lang duurt ) en nu dus 3 dagen later nog steeds geen mail terug. Vind het heel vervelend dat zij nu mijn geld ( onterecht ) niet terug storten en dat als ik ze mail ik geen antwoord krijg omtrent het wel of niet terug storten. Deze mail kreeg ik de 28ste:

Goededag,

U wenst de bestelling van 27 november 2013 te annuleren.

Ik had gehoopt u te overtuigen om te wachten op de bestelling zodat u de kwaliteit van de artikelen kunt vaststellen.

Zoals gewenst, kan ik u bevestigen dat uw bestelling werd geannuleerd. Een terugbetaling zal worden uitgevoerd op uw rekening.

Uw bestelling van 28 november 2013 is inmiddels in behandeling genomen en zal spoedig het distributiecentrum verlaten, u kunt uw bestelling binnen enkele dagen verwachten.

Wanneer u de status van uw bestelling wenst te volgen, verwijs ik u naar onze nieuwste rubriek “mijn bonprix” op onze website. U hebt door middel van uw klantnummer 93052056 en emailadres in te geven direct toegang hiertoe.

Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest en wens u nog veel winkelplezier bij bonprix !

Met vriendelijke groet,

Kruijt Yvonne Me.Do

Klantendienst bon prix

Gewenste Oplossing:

Het geld terug te krijgen wat mij 27-11 beloofd is.

Ik kreeg deze email de 28ste:

ededag,

U wenst de bestelling van 27 november 2013 te annuleren.

Ik had gehoopt u te overtuigen om te wachten op de bestelling zodat u de kwaliteit van de artikelen kunt vaststellen.

Zoals gewenst, kan ik u bevestigen dat uw bestelling werd geannuleerd. Een terugbetaling zal worden uitgevoerd op uw rekening.

Uw bestelling van 28 november 2013 is inmiddels in behandeling genomen en zal spoedig het distributiecentrum verlaten, u kunt uw bestelling binnen enkele dagen verwachten.

Wanneer u de status van uw bestelling wenst te volgen, verwijs ik u naar onze nieuwste rubriek \\\"mijn bonprix\\\" op onze website. U hebt door middel van uw klantnummer 93052056 en emailadres in te geven direct toegang hiertoe.

Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest en wens u nog veel winkelplezier bij bonprix !

Met vriendelijke groet,

Kruijt Yvonne Me.Do

Klantendienst bon prix

Ook is er tot op heden niks gedaan met de status van die bestelling, staat dat ie nog gevalideerd moet worden en daarnaast dat het niet geleverd kan worden, snap er echt niks van ook krijg ik nu een rekening van iets wat ik allang heb betaald met ideal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 17 december 2013 om 19:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

De backoffice heeft de klant op 6 december geïnformeerd dat de terugbetaling zo spoedig mogelijk zal plaatsvinden.

Alle klachten die gemeld zijn door