Klacht: Geen contract bij Bonprix,wel rekeningen van een bestellling

Rienaldo op 12 januari 2023 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben nooit en never klant geweest bij bonprix!
Toch krijg ik rekeningen op mijn naam!
Ik heb een aangetekende brief verstuur aan Dennis vandervelde administratie en gevraagd om bewijs.
Maar mijn brief. Word genegeerd

Gewenste Oplossing:

Geen rekeningen meer

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 14 januari 2023 om 09:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant, we begrijpen dat je herinneringen hebt ontvangen, terwijl je niets hebt besteld. We nodigen je uit aangifte van identiteitsfraude te doen bij de politie, en ons een kopie van de aangifte toe te sturen. We zorgen er dan voor dat je geen herinneringen meer ontvangt. Het team van bonprix

Rienaldo

Heeft op 18 januari 2023 om 20:17 geantwoord

Ik heb keer op keer,bonprix duidelijk proberen te maken,dat zij het bewijs moeten leveren.
Het word genegeerd!
Inmiddels heb ik kosten gemaakt, bellen ,aangetekende brieven.
En nu vrij moeten nemen om aangifte te doen.
De zaak loopt nog

Alle klachten die gemeld zijn door Rienaldo