Klacht: geen artikelen ontvangen en niks gehoord.

Joos van der Horst op 20 januari 2013 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

VOOR kerst 2012 heb ik drie shirts besteld, met de bedoeling ze met de feestdagen te dragen. Ik heb niets ontvangen en ik heb enkel een e mail gekregen dat mijn zending geleverd zou zijn waarop ik een e mail retour deed dat ik niks heb ontvangen.Ik wacht nu nog steeds en hoor helemaal niks. Komen de artikelen nog of zijn ze misschien uitverkocht. Wel ben ik gevraagd te betalen, maar ik betaal toch pas na levering en het houden van de producten?? Dus ik wacht nog steeds op de drie grote maat damesshirts/ tunieks
En nu?

Levering van bestelde artikelen of melding OF er nog geleverd word of niet.

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 25 januari 2013 om 11:57 geantwoord

Na contact met PostNL blijkt dat het pakket moet zij geleverd op 19-12. Gevraagd aan de klant om navraag te doen bij buren en PakjeGemak-adres. Wanneer pakket daar niet is, kon klant opnieuw contact opnemen. Op 23 januari werd een formulier vermist pakket voor de klant aangevraagd. Na ontvangst van dit formulier zullen wij de zending traceren en, indien de klant dit wenst, de bestelling opnieuw versturen. De klant kan ons voor verdere vragen steeds bereiken op het gegeven adres.

Alle klachten die gemeld zijn door