Klacht: Fout in hun betalings- en retoursysteem

joannedebruijn op 05 maart 2014 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Bonprix klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Bonprix has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf Bonprix
Categorie Kledingwinkels
Status Open
Datum 5 maart 2014

Een klant van Bonprix heeft een klacht ingediend over een fout in het betalings- en retoursysteem van het bedrijf. Ondanks dat de betaling van €114,94 correct is verwerkt, ontvangt de klant een aanmaning voor een openstaand bedrag van €20, wat volgens de klant onterecht is. Bonprix heeft bevestigd dat de herinneringen tijdelijk zijn stopgezet en vraagt om het resterende bedrag zo snel mogelijk te betalen.

Mijn Klacht:

Zie pdf file voor eerste mailwisseling.
Ze stuurden me een aanmaning voor hun eigen fout.

Laatste mail van Bonprix is nu:
Antwoord van ontvangst Klantendienst bon prix

Referentie: [2013017-1391611383]

________________________________________________________
Beste klant,

Beste klant,

Wij hebben uw betaling twv.€114.94 goed ontvangen en deze op uw dossier verwerkt.

Wij hebben ook de €10 kosten geannuleerd.

Het totaal waarde van de artikelen dat u gehouden heeft is €134.94 en deze dient u volledig te betalen.

Op uw dossier staat er nu nog een bedrag open twv.€20.

Wij hebben de herinneringen voor een korte periode stop gezet zodat u geen extra kosten nog ontvangt.

Graag ontvangen wij het resterende bedrag twv.€20, zo snel mogelijk, op rekeningnummer 11.28.31.370 t.n.v. Bon Prix.
Tot binnenkort op http://www.bonprix.nl !

Met vriendelijke groet,

Yvonne Kruijt
Klantendienst bon prix

P.S. Om uw dossier beter op te kunnen volgen, vragen wij u in uw volgende
e-mail(s) over dit onderwerp telkens de bovenvermelde referentie te vermelden.

________________________________________________________
Uw bericht :

Het bedrag is gisteren (zonder uw extra kosten, minus mijn gemaakte telefoonkosten) naar u overgemaakt.

Gewenste Oplossing:

Vergoeding telefoonkosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM