Klacht: een ten onrecht ontvangen dreigbrief met een vermeerdering van 10,–

op 12 juni 2019 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

deze brief kreeg ik op het moment dat de betalingstermijn van de openstaande rekening nog niet was verstreken!
De brief was tevens geantidateerd! Ik moest voor 285 betalen
maar kreeg de brief al voor 275 met daarop de datum van 285!
wat een dreigend en vervelend bericht.
Dat doet uw bedrijf geen goed.
M.Nabbe

Gewenste Oplossing:

dat ben ik dus niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 15 juni 2019 om 11:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Nabbe, wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen. U hebt een vraag over een herinnering. Met plezier melden wij u dat wij uw betaling inmiddels in goede orde hebben ontvangen. U kunt de betreffende ontvangen herinnering daarmee dan ook als niet verzonden beschouwen. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door nabbe