Klacht: Door hun falen van communicatie en systeem hoge onterechte kosten!!

op 16 september 2018 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nadat ik begin dit jaar contact heb gehad met bonprix over het feit dat ik een account heb met mijn oude e-mail terwijl ik daar het wachtwoord niet meer van weet hebben hun voor mij in het systeem mijn e-mail gewijzigd waardoor ik met mijn goede e-mail kon inloggen. Daarna zijn er bestellingen gedaan en geretourneerd en in totaal 2 artikelen gehouden. Er zijn toen mailtjes gestuurd opnieuw naar mijn oude e-mail adres voor de betalingsherinneringen! Uiteindelijk kreeg ik thuis de eerste brief met meteen “tweede aanmaning”!
Dus ik was verbaasd en belde hun op met als antwoord dat het op een of andere manier toch verkeerd was doorgevoerd en ze het oude mail adres hebben gebruikt en advies om contact formulier in te vullen voor de financiële afdeling zodat de aanmaningskosten konden komen te vervallen. Prima ik gedaan met mijn nieuwe e-mail ingevuld ook en twee weken later nog steeds geen antwoord maar wel opnieuw een brief met herhinnering aanmaning en in totaal €40 aan aanmaningskosten erbovenop!!!
Ik weer opnieuw gebeld en het bleek dat ze storing hadden gehad in hun systeem waardoor niet alle mails even goed verwerkt waren maar er werd geadviseerd vandaag nog te betalen om te kunnen voorkomen dat het naar de deurwaarder gaat en dan opnieuw mail te sturen naar hun nadat ik ingelogd was naar de financiële afdeling.
Ook was WEER opnieuw mijn oude e-mail terug erin gekomen en heeft ze mijn account een reset gegeven en opnieuw mijn oude mail verwijderd en zou ik een mail op mijn nieuwe mail adres krijgen om mijn nieuwe wachtwoord in te stellen en dit wilde ik doen maar krijg de mail maar niet binnen!
Ik heb inmiddels de €100 inclusief aanmaningskosten van €40 betaald maar zit nu dus zelf in de geld problemen dankzij hun gebrek aan systeem en verwerking!!
Aan bonprix zelf;
Ik heb al zo vaak aangegeven dat het jullie fout was dat er mails zijn gestuurd naar het verkeerde e-mail adres waarvan ik jullie begin dit jaar op de hoogte heb gebracht!! Echter heb ik jullie meermalen gebeld worden mij dingen beloofd en voor zoveelste keer het juiste e-mail in jullie systeem gezet en een mail gestuurd met mijn nieuwe wachtwoord maar tot op heden niets ontvangen dus ik kan ook mijn bonprix account niet in!!! De communicatie en werking van het systeem bij jullie werken blijkbaar niet goed en daar zijn jullie klanten de dupe van!! Die aanmaningskosten zijn erbovenop gekomen omdat jullie mij mails hebben gestuurd opnieuw naarvhet verkeerde mail adres waar ik niet in kan zoals eerder dit jaar aangegeven!! Pas bij de tweede aanmaning kreeg ik een brief waarna ik contact heb opgenomenen waar dit vandaan komt en mij verteld werd te mailen naar afdeling financiën. Dit gedaan te hebben word er gewoon niet geantwoord opnieuw aanmaning ik weer bellen “ja sorry mevrouw maar er is storing geweest waardoor niet alle antwoorden juist zijn verstuurd” en opnieuw ben ik de dupe met weer meer kosten erbovenop!! En dus door jullie fout en nalatigheid en meermaals falen van jullie systeem moet ik €40 extra betalen! Ik wil dan ook de €40 terug gestort krijgen aangezien deze zeer onterecht zijn!!

Als ik nou eindelijk eens de €40 terug krijg en de link voor het resetten van mijn wachtwoord in mijn juiste mail!!

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 17 september 2018 om 13:04 geantwoord

Beste Carly, je hebt ons gevraagd om je e-mailadres te veranderen. Wij hebben onze inlogprocedure gewijzigd om het nog veiliger te maken. Om deze reden, kunnen wij je e-mailadres niet zelf veranderen. Het kan, om veiligheidsredenen, alleen door jou worden aangepast. De aanmaningskosten van € 40,00 zijn uitzonderlijk geannuleerd. Wanneer je een bestelling plaatst met betlaing na ontvangst heb je 14 dagen de tijd het verschuldigde bedrag te voldoen. Het team van bonprix.

Heeft op 17 september 2018 om 22:49 geantwoord

Het e-mail adres is tot 3x tod telefonisch gewijzigd waarvan tweemaal een “reset” op mijn account! Wat u zegt klopt dus niet! En de €40 worden uitzonderlijk geannuleerd dat is fijn maar ze zijn al betaald dus deze krijg ik dan terug op mijn rekening en zo ja binnen hoeveel dagen?

Alle klachten die gemeld zijn door DeDupeVanBonprix