Klacht: constant betaal herinnering

Margaret Miedema op 14 juni 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In April iets voor mijn dochter besteld op mijn klanten nummer bij hun, zij had verkeerd soort Bh,s dus terug gestuurd en opnieuw besteld. Alles
bij mij aangekomen en betaald. Dan begon de ellende, betaalherinnering, telefoon gespreken, e.mail, ruzie met mijn dochter om volgens Bon prix zij had niks betaald. Haar partner had via zijn bank betaald met mijn klanten nummer, de bewijs is nu 4 keer gestuurd. Vandaag weer en mail en nu 20euro omhoog gegaan. Ik bel niet meer en mail ook niet omdat ze luister niet en kan het niet oplossen. Ik ben zelf jaren klant er van maar nu stop ik ermee. Help.

Gewenste Oplossing:

Als dit ophoud, ik weet dat ik niks schuldig ben.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 14 juni 2017 om 14:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Margaret Miedema,
Ik heb uw dossier nagekeken en stel vast dat de betalingsbewijzen die we ontvingen helaas niet alle gevraagde informatie bevatten.
Ik vraag u vriendelijk een rekeningafschrift van de betaling te willen opsturen waarop duidelijk het IBAN-nummer van de rekening waarmee de betaling werd uitgevoerd staat en het gebruikte betalingskenmerk vermeld staat.

Zonder deze gegevens is het jammer genoeg niet mogelijk de betaling op te sporen.

Vriendelijke groeten,
Het team van bonprix

Margaret Miedema

Heeft op 15 juni 2017 om 16:32 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik heb gisteren de Iban nummer opgestuurd met de naam erbij

Alle klachten die gemeld zijn door