Mijn Klacht:
Ik krijg gister (19.7.2018) een mail van Bonprix dat er een betaling open staat . Of ik die wilde betalen anders komen er incassokosten bij.
Daarop heb ik gelijk de telefoon gepakt. want als ik mijn bestelling houd betaal ik direct het gehele bedrag.
Na lang in de wacht te hebben gezeten wordt me verteld dat ik 2x 4.95 9,90 bezorgkosten open staat.
Omdat ik 2 x een bestelling terug heb gestuurd en niet heb gehouden.
1.Bonprix houdt zich niet aan het Recht van Retour
2,De bezorgkosten heten nu ineens retourkosten!
3. Ik krijg zovaak mailtjes met kortingcodes waarmee de verzendkosten gratis zijn , maar nu een bestelling niet naar mijn zin is en ik alles terug stuur mag ik opdraaien voor de kosten! Uiterst klant onvriendelijk!
4. Stuur mij voortaan geen kortingscodes meer en ik ben huiverig om een nieuwe bestelling te plaatsen want als ik pech heb …heb ik geen spullen maar wel kosten!!!
Gewenste Oplossing:
Oplossing :
Ik hoef geen 9.90 te betalen!
