Klacht: Bonprix Drama

slokr op 26 januari 2013 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Al jaren kopen we bij Bonprix. Altijd alle facturen per direct betaald. Bonprix had een gouden klant aan ons. Dat is nu afgelopen. We kopen niet meer bij Bonprix. We kregen aanmaningen over een factuurbedrag dat we al lang betaald hadden. De bewijzen – met correcte rekeningnummers – konden we zo overleggen. Vele malen gebeld met hun 0900-nummer. Steeds beloven ze dat het goed komt maar even later volgt de volgende aanmaning. De debiteurenafdeling mag je niet spreken. De mensen bij de klantenservice doen gewoon niets. En dat alles voor een factuurbedrag voor 6,94 euro!
Ook erg dom van Bonprix dat ze zo’n topklant voor 6,94 euro weggejaagd hebben (een klant die voor duizenden euros gekocht heeft). Inmiddels heb ik ca. 10 euro verspilt aan belkosten met de klantenservice + veel tijd. Mensen koop hier niet meer! De klantenservice functioneert extreem slecht. Dit soort bedrijven verdienen dat ze failliet gaan.

a) Nagaan dat ik de 6,94 euro correct betaald heb.
b) Vergoeding van de 0900 belkosten (via email reageren ze niet).

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 05 februari 2013 om 14:09 geantwoord

Het spijt mij dat de klant na meerdere pogingen nog niet verder werd geholpen. Klanten kunnen ons altijd bereiken via de telefonische klantenservice maar ook via de rubriek 'hulp' op onze website. Wanneer u uw vragen via deze rubriek stelt, komen deze automatisch bij de klantenservice terecht en worden spoedig beantwoord. De klant werd vriendelijk verzocht om nogmaals haar betalingsbewijzen op te sturen. Deze werden doorgestuurd naar onze financiële afdeling en zij hebben de klant een overzicht van haar betalingen gestuurd waaruit bleek dat het bedrag van 6,94 euro nog door de klant te betalen is. Na ontvangst van de betaling is het klantendossier volledig in orde. De klant kan ons voor verdere vragen steeds bereiken op het gegeven adres.

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bonprix beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door