Klacht: Betalen

twinny1973 op 23 januari 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mevrouw
Ik heb volgens mij ten onrechte €5.85 betaald op 19-1-2017 Vorig jaar op 03-12-16 had ik 2 shirts besteld bestelnr. 964660 en 943919.ik had er een retour gedaan.En € 24.95 betaald voor 1 shirt. Volgens mij is het dan in orde.Dan krijg ik ongevraagd op 09-12-16 een zelfde shirt thuis gestuurd,nl.weer bestelnr. 943919. Ik heb geen 2 dezelfde shirts nodig.Ik snap werkelijk niet waarom er ongevraagd iets gestuurd wordt.Want nu heb ik € 5.85 moeten betalen voor dat shirt voor het retourneren.Maar ik kan dat niet bewijzen dat i khet niet heb besteld,alleen dat ik het gehad heb.Maar ik bestel nooit niks meer bij jullie.

Gewenste Oplossing:

Volgens mij moet ik dat geld terug krijgen € 5.85

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 23 januari 2017 om 17:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Twinny1973, je hebt beide bestellingen geplaatst via internet.
Voor je bestelling van 2 december 2016, met betaling na ontvangst, zijn verzend -en administratiekosten voor berekend. Respectievelijk € 4,95 en € 0,90.
De tweede bestelling van 8 december 2016, is geplaatst met iDeal. Wegens privacyredenen kan een bestelling met iDeal alleen door de klant zelf geplaatst worden.
De verzendkosten van deze bestelling zijn uitzonderlijk afgeboekt.
Voor meer informatie verwijs ik je naar de rubriek 'mijn bonprix'. Je kunt inloggen met je e-mailadres en je wachtwoord.
Het tteam van bonprix.

Alle klachten die gemeld zijn door