Mijn Klacht:
Op 29 april 2017 bestelde ik 3 bikini’s , waarvan 2 stuks 2 delig en 1 waarvan ik de slip en het bovenstuk apart moest bestellen.
Paar dagen later wordt de bestelling geleverd 1 van de 2 delige bikini’s is niet compleet bij 1 van de 2 miste de slip. Ik gemaild wat te doen? Overduidelijk dat ze NIET kunnen lezen daar want ze zetten gewoon een nieuw bikini in bestelling en verder vernam ik niks. Paar dagen later wordt de bikini compleet geleverd maar zat nog steeds met 1 bovenstuk thuis waar ik niks mee kan dus maar gebeld u kunt het retourneren was het advies zo gezegd zo gedaan bikini die ze nagestuurd hadden was 5€ duurder geworden dus ik zeg en nu? Jullie fout niet de mijne we gaan dat voor u verrekenen mevrouw oke zal wel inmiddels op 17 mei de gehele bestelling maar betaald en wat denk je staat er gewoon nog een bedrag open op mijn account 🙁 trieste klantenservice
Gewenste Oplossing:
Niks
