Klacht: bestelde artikelen ineens uitverkocht?!

Mevrouw .... op 10 april 2012 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot 3 keer toe een leuk jurkje, truitje en broek gekocht.
Truitje was tijdelijk uitverkocht, ik had me mailadres achter gelaten voor als hij weer leverbaar was. Kreeg een mail dat ze hem weer kon bestellen, heb ik meteen gedaan!! Ook in de mail kreeg in een kopie van mijn bestelling. Duurt 7 werkdagen voordat ze hem opsturen, en in die tijd is hij ineens weer niet leverbaar!! Hoe kan dat?!
Dit gebeurde ook met een jurkje, en vandaag met een broek.
Broek was tot 2 dagen geleden nog leverbaar. Heb hem op 3 april besteld en is nu ineens uitverkocht?!

En als je de klantenservice belt kunnen hun je niets vertellen, en word mijn irritatie verhoogd doordat ze minstens 15 keer mijn achternaam zeggen! nee sorry mevrouw…, dat durf ik u echt niet te zeggen mevrouw… bedankt voor het bellen mevrouw… Aaaaaaarrrg!

Gewenste Oplossing:

Dat de dingen die ik bestel op het moment dat ze leverbaar zijn ook voor mij gereserveerd worden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 21 april 2012 om 17:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant kreeg meer informatie rond het aanbod en de beschikbaarheid van onze artikelen. Klant kan ons steeds opnieuw contacteren voor verdere vragen op het doorgegeven adres.

Alle klachten die gemeld zijn door