Mijn Klacht:
Ik heb 2 jurkjes besteld en betaald.
Krijg ik de melding nalevering.
2 maanden verder nog niets ontvangen
Gewenste Oplossing:
Mijn geld terug storten

Ik heb 2 jurkjes besteld en betaald.
Krijg ik de melding nalevering.
2 maanden verder nog niets ontvangen
Mijn geld terug storten
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 11 juli 2022 om 14:42 geantwoord
Beste klant, u hebt aangegeven de bestelling te willen annuleren. De terugbetaling is verrekend met het openstaande saldo. Voor meer informatie kunt u de klantenservice contacteren. Het team van bonprix
Heeft op 11 juli 2022 om 23:37 geantwoord
Ik wil gewoon mijn bestelling
Waar ik recht op heb
Ik heb het wel betaald.
Zo werkt dat niet
Reactie van de melder van de klacht Anita Klap
3 jaren geleden - Beste Bonprix Ik wil mijn bestelde jurkjes Ik heb daarvoor betaald.