Klacht: Besteld

Anita Klap op 10 juli 2022 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 jurkjes besteld en betaald.
Krijg ik de melding nalevering.

2 maanden verder nog niets ontvangen

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug storten

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 11 juli 2022 om 14:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant, u hebt aangegeven de bestelling te willen annuleren. De terugbetaling is verrekend met het openstaande saldo. Voor meer informatie kunt u de klantenservice contacteren. Het team van bonprix

Anita Klap

Heeft op 11 juli 2022 om 23:37 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik wil gewoon mijn bestelling
Waar ik recht op heb
Ik heb het wel betaald.
Zo werkt dat niet

Reactie van de melder van de klacht Anita Klap

3 jaren geleden - Beste Bonprix Ik wil mijn bestelde jurkjes Ik heb daarvoor betaald.

Alle klachten die gemeld zijn door Anita Klap