Klacht: Administratie niet in orde

van Kerkvoorde op 22 juli 2023 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zou geen verzendkosten hoeven te betalen vanwege een actie.
Verzendkosten zijn per bestelling €4,95.
Helaas moest ik het wel betalen.
Zij zouden het zogenaamd verrekend hebben.
Echter kom ik op een lager bedrag uit.
Heb het toch maar betaald en het was ook tevens de laatste keer dat ik besteld heb.
Hoef ook geen folders meer van dit bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Administratie in orde.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 24 juli 2023 om 15:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant, de kosten van €4,95 werden voor je afgeboekt op 26 juni en op 24 juli. Je hebt daardoor nu een tegoed van €4,95. Het team van bonprix

van Kerkvoorde

Heeft op 24 juli 2023 om 15:21 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Heb het uitgerekend en het bedrag klopt gewoon niet.
Het is tevens belachelijk dat je bij elke bestelling €4,95 moet betalen.
Dit was dus de laatste keer dat ik besteld heb.

Alle klachten die gemeld zijn door van Kerkvoorde