Klacht: Aanmaning

Charis28 op 22 februari 2024 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Maanden bezig met contact zoeken en mailen. Wachtwoord weet ik niet meer, opnieuw aanvragen maar geen bericht in inbox spam en ongewenst. Aanmaning kosten worden in rekening gebracht balen want ik wilde al maanden betalen maar door bonprix klantenservice en geen contact kunnen krijgen moet ik boeten voor hun fouten. Zeer verdrietig dit.

Gewenste Oplossing:

De aanmaningskosten weg halen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 23 februari 2024 om 13:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant, de laatste aanmaningen werden niet alleen per e-mail verzonden, maar ook per post. Een volledige betaling van €76,83 voor 11 maart voorkomt een overdracht aan een incassobureau. Het team van bonprix

Charis28

Heeft op 23 februari 2024 om 14:42 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Kan niet inloggen in mijn bonprix!!!! En idd brief ontvangen, maar als je betalingskenmerk invoert is deze niet correct!!!!

Dus fout ligt helemaal bij bonprix!!! En niet bij mij!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Charis28