Klacht: bonnumer invoeren ?

op 27 november 2016 over Intertoys in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We kunnen ons bonnummer van 26/11/2016 niet op de site www.intertoys.nl invullen.
Hoe gaan we dit nu oplossen ???????????

Gewenste Oplossing:

Als we z.s.m. bericht krijgen met hoe het wel moet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intertoys

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intertoys nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht srilanka1997

4 dagen geleden - Tot op heden 1 dec.2016 helaas geen reactie mogen ontvangen en blijven wel op kassabonnen de actie vermelden.

Alle klachten die gemeld zijn door srilanka1997